English

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خبر داد:

گرامیداشت هفته سپاهان به کمک اندیشه و قلم اهالی رسانه اصفهان

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از برگزاری گرامیداشت هفته سپاهان به کمک اندیشه و قلم اهالی رسانه اصفهان خبر داد.

گرامیداشت هفته سپاهان به کمک اندیشه و قلم اهالی رسانه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا ساکت در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک پیشاپیش هفته سپاهان ، بیان کرد:  به کمک اندیشه و قلم اهالی رسانه می‌خواهیم هفته سپاهان را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه دوم آبان ماه روزی ماندگار در تاریخ جاودانه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است، افزود: بعد از سال ۱۳۸۶ هیات مدیره باشگاه سپاهان این روز را به نام سپاهان نام گذاری و به همین دلیل روزهای اول تا هفتم آبان را هفته سپاهان و دوم آبان را روز سپاهان بنامیم.

مدیرعامل سپاهان گفت: روز سپاهان باعث می‌شود قدر ۶۷ سال تاریخ سپاهان را بدانیم که با نام شاهین شروع به کار کرد و با نام سیمان سپاهان ادامه دادند و امروز به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رسیدند.

ساکت اضافه کرد: تیم فوتبال مبارکه سپاهان با حضور در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2007 میلادی مجوز حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان را دریافت کرد.

این مقام مسئول در خصوص برنامه‌های باشگاه سپاهان در هفته گرامیداست باشگاه بیان داشت: برگزاری مسابقه فوتسال دوستانه بین همبازی‌های شهید غازی و همرزمان شهید قاضی، برگزاری جشن‌های محلی با حضور هواداران تیم سپاهان، تکریم از کارکنان و انجام اقدامات فرهنگی، حضور مجموعه سپاهان در گلستان شهدا، حضور تیم دوچرخه سواری درمجموعه فولاد مبارکه برای تجلیل از کارکنان و ... از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته سپاهان است.

وی با بیان اینکه باشگاه سپاهان محدود به یک تیم فوبتال نیست، گفت: باشگاه سپاهان یک باشگاه ورزشی است و این باشگاه به عنوان گسترده‌ترین باشگاه ورزشی ایران در رشته‌های مختف ورزشی توانسته است افتخارات زیادی را کسب کند.

محمدرضا ساکت ادامه داد: باشگاه سپاهان با هدف سالم سازی جامعه، برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و استعداد یابی و پرورش آنها و معرفی آنها به تیم‌های ملی تلاش می‌کند.

وی گفت: در راستای اهداف باشگاه فولاد مبارکه در سال گذشته در حوزه تیم های ملی  ۶۷ بانو و در بخش آقایان  48 بازیکن در رشته‌های فوتبال، هندبال، بسکتبال ، والیبال نشسته  ، تیراندازی، ووشو باگاه سپاهان به فعایت تیم های ملی درآیند .

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: همچنین در بخش‌های پایه ۱۱ بازیکن سپاهانی و در بخش بزرگسالان ۴ سپاهانی به عضویت تیم ملی در آمدند.

محمدرضا ساکت با اشاره به  واگذاری ورزشگاه نقش جهان به شرکت فولاد مبارکه بیان کرد: تحقق این امر باعث شد گره ۳۰ ساله توسعه ورزشگاه نقش جهان باز شود و این ورزشگاه به عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین ورزشگاه در کشور شناخته شود.

به گزارش موج؛ باشگاه سپاهان در اواخر مهر ماه سال ۱۳۳۲ توسط محمود حریری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و شاهین تهران تأسیس شد، ابتدا نام باشگاه «شاهین» انتخاب شد چون شعبه‌ای از باشگاه فوتبال شاهین تهران بود و با الگوبرداری از این باشگاه بنیان‌گذاری شده بود.

 این تیم در سال ۱۳۴۲ به عنوان نمایندهٔ اصفهان و در قالب تیم منتخب اصفهان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی ایران به تهران آمد و بعد از تساوی ۱–۱ با تیم منتخب تهران، قهرمان شد. در تیر ماه سال ۱۳۴۶ باشگاه شاهین تهران منحل شد[ و شاهین اصفهان برای جلوگیری از انحلال مجبور به تغییر نام شد و نام «سپاهان» را که از نام‌های قدیمی شهر اصفهان بود برگزید و تا سال ۱۳۵۰ چهارده بار قهرمان باشگاه‌های اصفهان شد.

محمدرضا ساکت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه