English

استاندار کردستان:

مجوزهای لازم برای ۱۷ فرصت سرمایه‌گذاری بی نام آماده شده است

استاندار کردستان اظهار کرد: مجوزهای لازم برای 17 فرصت سرمایه‌گذاری بی نام آماده شده است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این طریق در کمترین زمان فعالیت اقتصادی و تولیدی خود را آغاز کنند.

مجوزهای لازم برای 17 فرصت سرمایه‌گذاری بی نام آماده شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا روز چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار داشت: وقتی می‌توانیم برنامه های خود را محقق کنیم که با هماهنگی هرچه بیشتر کار کنیم.

وی با بیان اینکه در مجموعه دولت عناصر و ارکان تاثیرگذار و روحیه خدمت و انسجام وجود دارد، افزود: از مهمترین موضوعات نقش دستگاه‌های نظارتی در کمک به رشد و توسعه کردستان است و این روحیه و بلوغ در آنها وجود دارد که نگاه حمایت و هدایتی در حوزه اقتصادی دارند.

استاندار کردستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری را یکی از کارهای مهم برای توسعه می‌دانیم ادامه داد: کردستان ظرفیت های بی نظری دارد ما را موظف میکند شرایط را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم که با خیال راحت پا پیش بگذارند.

زارعی کوشا اضافه کرد: تسهیل سرمایه‌گذاری از طریق تسهیل مجوزها و مقدمات لازم برای کسب و کار و سرمایه‌گذاری اهمیت خاصی دارد چونکه یکی از موانع جدی پیش پای سرمایه‌گذاری فرآیندهای طولانی و مقدمات کار است.

وی یادآور شد: مجوزهای لازم برای 17 فرصت سرمایه‌گذاری بی نام آماده شده است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این طریق در کمترین زمان فعالیت اقتصادی و تولیدی خود را آغاز کنند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه گره‌های اصلی ما در حوزه‌های اقتصادی است گفت: مجموعه های کوچک و بزرگی در استان نیاز به حمایت و دلگرمی دارند در کنار نظارت باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی تاکید کرد: حمایت از واحدهایی که دچار رکود و تعطیلی شده‌اند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

استاندار کردستان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در شرایطی بر مسند کار قرار گرفت که شرایط دشواری بود و گره‌های زیادی وجود داشت افزود: در طول این یک سال شخص رییس جمهور با کار جهادی الگویی برای مجموعه مدیران شد.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه کارهای زیادی برای گره‌گشایی مشکلات انجام شد اظهار داشت: همچنان درگیر تحریمهای ظالمانه استکبار جهانی هستیم و مشکلاتی از گذشته باقی مانده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه اخیر یکی از سران فتنه سال 88 اشاره کرد و ادامه داد: شهدا و مقام ولایت خط قرمز ما هستند و همه باید موضع خود را در مورد این بیانیه اعلام کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: کسی که در جاهلیت عمیقی فرو رفته است امروز سخنانی می‌گوید که منافقین هم بیان نکرده‌اند.

وی افزود: لازم است که تمامی جریان های سیاسی با هر گرایشی موضع خود را نسبت به این بیانیه موهن کذایی اعلام کنند.

استاندار کردستان شب گذشته نیز در توییتی اهانت یکی از سران فتنه به سردار شهید حاج حسین همدانی را محکوم کرده  و خواستار موضع‌گیری جریان های سیاسی کشور در این زمینه شده بود.

چهارمین جلسه شورای اداری استان کردستان با حضور  ذبیح‌الله خدائیان  رییس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی