English

توسط نماینده ولی‌فقیه در مازندران؛

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌کارنامی دومین امام جمعه موقت ساری شد

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌کارنامی که از چهره‌های آشنا حوزوی و دانشگاهی هست از سوی آیت‌الله محمدی‌لائینی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران به عنوان دومین امام جمعه موقت شهرستان ساری منصوب شد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌کارنامی دومین امام جمعه موقت ساری شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت جریان انقلابی و جوانگرایی در انتخاب ائمه جمعه، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌کارنامی که از چهره‌های آشنا حوزوی و دانشگاهی هست از سوی آیت‌الله محمدی‌لائینی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران به عنوان دومین امام جمعه موقت شهرستان ساری منصوب شد.

سیدحسین حسینی کارنامی متولد سال 1347 در یک خانواده مذهبی، اهل علم و ذاکر اهل‌البیت ( ع ) و کشاورز در روستای کارنام از بخش چهاردانگه شهرستان ساری است و اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندارن و مدرس دروس سطح 2 و 3 حوزه و استاد راهنما سطح 3 و 4 حوزه علمیه قم است.

وی مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مختلف استان مازندران به مدت 12 سال دانشگاه مازندران، پیام نور استان مازندران، آزاد اسلامی استان مازندران و علوم پزشکی مازندران، مسئولیت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مازندران، مسئولیت شورای بسیج جامعه پزشکی استان مازندران، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان ساری را در کارنامه دارد.

بر این اساس نماز جمعه این هفته شهرستان ساری به امامت حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌کارنامی اقامه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه