English

سیدحامد عاملی خبر داد؛

ضرورت واگذاری معادن برای تأمین مصالح پروژه‌ها در اردبیل

استاندار اردبیل با بیان اینکه واگذاری معادن برای تامین مصالح پروژه ها در سطح استان ضروری است گفت: در خصوص بررسی پرونده‌های معادن غیرفعال برای انتزاع از بهره‌برداری نیز باید به ترتیب تعطیلی براساس زمان، نسبت به تعیین تکلیف این معادن اقدام شود.

ضرورت واگذاری معادن برای تأمین مصالح پروژه‌ها در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در شورای معادن استان گفت:لازم است پیمانکاران نسبت به اعلام میزان نیاز مصالح مورد استفاده اقدام کرده و معادن، متناسب با این نیاز واگذار و از برداشت‌های غیرمجاز جلوگیری شود.

وی افزود: با توجه به واگذاری زمین در محدوده معادن برای اجرای پروژه‌های غیرمعدنی ، لازم است اهلیت سرمایه‌گذار و توان اجرای وی بررسی کارشناسی شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در خصوص بررسی پرونده‌های معادن غیرفعال برای انتزاع از بهره‌برداری نیز باید به ترتیب تعطیلی براساس زمان، نسبت به تعیین تکلیف این معادن اقدام شود.

عاملی می گوید: به‌دلیل نیاز برخی واحدهای مهم تولیدی برای تأمین مواد معدنی مورد نیاز، در این زمینه با بررسی جوانب مختلف و در صورت عدم وجود مشکل، زمینه واگذاری معدن به واحد متقاضی تولیدی که جزو موثرترین واحدها است، فراهم شود.

وی گفت: با توجه به بروز مشکل تداخل در برخی معادن واگذار شده با مجوزهای سرمایه‌گذاری صادره در محدوده همان معادن، لازم است در این زمینه ضمن بررسی جوانب و احکام صادرشده قضایی، جهت تعیین تکلیف موضوع اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه