English

آزادسازی ۵۷ زندانی جرایم مالی در استان قم

رئیس کل دادگستری استان قم از آزادسازی 57 زندانی جرایم مالی استان قم خبرداد.

آزادسازی 57  زندانی جرایم مالی در استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری با اشاره به اقدامات دادگستری و ستاد دیه استان قم در جهت آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد، افزود: این تعداد مددجوی زندانی جرایم مالی غیر بزهکار استان با بدهی  چهار و نیم میلیارد تومان با تلاش بی‌وقفه ستاد دیه و کمک خیران استان قم از نعمت آزادی برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: ستاد دیه استان قم از بدو تاسیس در سال ۱۳۸۰ تاکنون نیز موجبات آزادی چهار هزار و ۲۸۵ زندانی با مبلغ بدهی ۱۴۸ میلیارد تومان را با کمک خیران خداجوی استان فراهم کرده‌است.

وی با اشاره به اهداء مبلغ ۲۸ میلیارد ریال توسط خیرین در گلریزان‌های برگزار شده توسط ستاد دیه استان قم در سال‌جاری، ادامه داد: در همین بازه زمانی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال نیز از طریق سایر کمک‌های خیرین استان برای آزادی زندانیان جرایم مالی جمع‌آوری شده‌است.

مظفری بیان کرد: زندان قم تنها، ۱۴۲ زندانی جرایم غیرعمد دارد که نیازمند کمک خیرین برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند.

وی با اشاره به این‌که تعداد زندانی دیه تصادفات در استان قم به صفر رسیده است، افزود: از تعداد کل ۱۴۱ زندانی جرایم غیر عمد استان «۱۳۱ نفر محکومین مالی و ۱۰ نفر مددجو مربوط به پرداخت مهریه» هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس شیوه‌نامه ستاد دیه، افرادی فاقد سوابق کیفری و مددجویانی که بدهی کمتری داشته باشند، در اولویت آزادی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی