English

مجتبی قهرمانی:

دادگستری در برخورد با فساد با احدی تعارف ندارد

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در برخورد با فساد با احدی تعارف نداریم و با افرادی که بخواهند به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب رسانند قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

دادگستری در برخورد با فساد با احدی تعارف ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در جمع مسئولان و کارکنان حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی استان از تلاش های آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی در جریان این دیدار به سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی درسال جاری اشاره و بر اجرای دقیق و هوشمندانه آن تاکید کرد.

قهرمانی با بیان اینکه دستگاه قضایی به دنبال صیانت از منابع انسانی است، افزود: صیانت و حفظ سرمایه‌های انسانی یکی از مهمترین وظایف حفاظت است و بر این اساس حفاظت و اطلاعات باید رو به تعالی و همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی ریاست قوه قضاییه گام بردارد و همچون همیشه رصد مستمر و نظارت کاربردی در مسیر تحول و تعالی دستگاه قضایی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به موفقیت های مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان هرمزگان در مقابله با مظاهر فساد به ویژه شناسایی و دستگیری مدعیان دروغین نفوذ در دستگاه قضایی تأکید کرد: در برخورد با فساد با احدی تعارف نداریم و با افرادی که بخواهند به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب رسانند قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه