English

محمد اهلی خبر داد؛

ارائه بسته های حمایتی برای سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بسته های حمایتی مختلف برای سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی استان ارائه می شود.

ارائه بسته های حمایتی برای سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از ارائه بسته های حمایتی مختلف برای سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی خبر داد و گفت: تامین اراضی و زیرساخت ها، شرایط آسان واگذاری زمین، اعطای مشوق های سرمایه گذاری و ارائه بسته های حمایتی از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی است تا بدین وسیله بتوان در افزایش سهم تولید و اشتغال تاثیرگذار بود.

وی افزود: نامگذاری 21 مرداد به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک ، نشان از اهمیت توجه به جایگاه این نوع صنایع در رشد صنعتی کشور دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل می گوید: صنایع کوچک به دلیل اشتغالزایی و درآمدزایی بالا و کمک به توسعه کسب و کار، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور شناخته می شوند که گرامیداشت این چنین روزی، فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی واحدهای تولیدی و قدردانی از زحمات آنان است.

اهلی با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک در نهایت موجب رشد اقتصادی کشور می شود، گفت: حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط، سبب ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و گسترش بازارهای هدف خواهد داشت و پایه‌های کارآفرینی در اقتصاد را تقویت کرده و کشور را به سمت توسعه هرچه بیشتر سوق خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه