English

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛

رسیدگی به ۹۰ پرونده تخلف محصولات لبنی در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از رسیدگی به ۹۰ پرونده تخلف مربوط به محصولات لبنی در این استان خبر داد.

رسیدگی به ۹۰ پرونده تخلف محصولات لبنی در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت : غیر از ۴ کالای لبنی که با مجوز ستاد تنظیم بازار قیمت گذاری شده ، افزایش دیگر محصولات لبنی غیرقانونی بوده و در صورتیکه تولیدکننده ای اقدام به افزایش غیرقانونی محصولات خود کرده باشد با مجازات سنگینی مواجه خواهد شد .

غلامرضا سالاری اضافه کرد : ریاست سازمان تعزیرات حکومتی دستور ویژه ای را برای بررسی فوری قیمت محصولات لبنی و برخورد با متخلفان این حوزه صادر کردند که در این راستا تعزیرات حکومتی استان اقدام به تشدید گشت های نظارتی از کلیه کارخانجات و تولید کنندگان محصولات لبنی در سطح استان کرده است.

سالاری با بیان اینکه محصولات لبنی به عنوان بخش مهمی از سبد کالاهای اساسی خانوار ، مورد حمایت دولت می باشد افزود : با توجه به افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی از سوی سران قوا ، پرونده های متشکله با موضوع گرانفروشی لبنیات ، خارج از نوبت رسیدگی و جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان گرانفروشی برای متخلفین اعمال خوهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از رسیدگی به ۹۰ پرونده تخلفات مربوط به محصولات لبنی در تعزیرات استان خبر داد و اظهار داشت : عمده این پرونده ها با موضوع گرانفروشی تشکیل و متخلفین بالغ بر ۲۶۷ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

جریمه ۱۰ میلیاردی محتکر برنج در شیراز

وی همچنین از کشف یک انبار برنج احتکاری در شهر شیراز خبر داد.

گفتنی است، از این انبار بیش از ۸۰ تن انواع برنج خارجی کشف شد که با توجه به ثبت نشدن انبار مذکور در سامانه وزارت صمت ، انبار مذکور پلمپ و پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

سالاری با اشاره به شناسایی و بازداشت مالک انبار افزود : در تحقیقات به عمل آمده ، تخلف این فرد در احتکار به قصد گرانفروشی محرز و نهایتا وی با حکم تعزیرات حکومتی استان به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۱۰ میلیارد ریال در حق دولت و عرضه برنج های مکشوفه در بازار محکوم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه