English

احمد اصانلو:

پلمپ بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی در کشور

رییس سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: بیشتر این واحد‌های صنفی، تخلف گران‌فروشی داشته اند و برخورد‌های ما از واحد‌های تولیدی تا عمده فروشان را شامل می‌شود.

پلمپ بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی در کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی در سخنانی عنوان کرد: با تشدید نظارت ها، طی ۲ هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی پلمپ و یا برای آنان پرده تخلف نصب شده است.

اصانلو این سخنان را در دیدار با مسولان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد و ادامه داد: طبق قوانین جدید سران سه قوه، برای واحدهای صنفی دارای تخلف، حکم پلمپ و یا نصب پرده تخلف صادر می‌شود.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین در ادامه این سخنان تصریح کرد: بیشتر این واحد‌های صنفی، تخلف گرانفروشی داشته اند و برخورد‌های ما از واحد‌های تولیدی تا عمده فروشان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت رب در کشور متذکر شد: در چند روز گذشته برخی کارخانجات بدون داشتن مجوز اقدام به افزایش قیمت رب کرده بودند و افزایش قیمت رب گوجه‌فرنگی هنوز به تایید ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان نرسیده و هرگونه افزایش قیمتی، غیرقانونی است.

اصانلو در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد و گفت: برخی از کارخانه‌ها هم اقدام به درج قیمت جدید کرده بودند که با ورود تعزیرات ، از ورود این کالا‌ها به بازار جلوگیری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه