English

میر هاشم موسوی:

۹۶ درصد بدهی های سازمان تامین اجتماعی به بانک ها تسویه شده است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۹۶ درصد بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی به بانک‌ها تسویه شده و درصدد هستیم پرداختی‌ها را به صورت مستمر و منظم انجام دهیم.

96 درصد بدهی های سازمان تامین اجتماعی به بانک ها تسویه شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، میر هاشم موسوی ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش یک میلیون نفری به تعداد بیمه‌شدگان را شاهد هستیم و در این زمینه توجه به رویکرد جهادی و تحولی در سازمان تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

وی افزود: دولت سیزدهم به دور از رویکرد شعاری به دنبال سرمایه‌گذاری، درمان و بیمه تامین اجتماعی است که به همین منظور رفع مشکلات مردم به صورت میدانی مورد توجه قرار گرفته تا بتوان در حل مشکلات مردم گام‌های اساسی و هدفمند برداشت و هدف ما از این بازدیدها توجه به این مسئله است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می گوید: ارتقای خدمات‌رسانی در حوزه تامین اجتماعی و نیز سرکشی از طرح‌ها و پروژه‌های متعدد به صورت میدانی در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه برنامه‌ریزی در راستای اجرای سیاست دولت و روحیه رئیس‌ جمهور زمینه‌ساز توسعه بیمه تامین اجتماعی و حل مشکلات مردم می‌شود.

موسوی بیان کرد: براساس واقعیت‌ها و درک شرایط بخش‌های تخصصی باید گسترش داده شود تا بتوانیم ارائه خدمات در مناطق نابرخوردار را ارتقا دهیم که این مسئله به عنوان اولویت مهم و اساسی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نگاه تحولی و جهادی برای رفع ضعف‌ها و کاستی‌ها و بهره‌مندی از امکانات مناسب جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که با فعالیت‌های جهادی مسیر تحول‌آفرینی به جهاد تبیین مشخص می‌شود و امیدواریم بتوانیم انتقال دستاوردهای مهم نظام اسلامی را فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می گوید: هم‌اکنون پوشش بیمه اجتماعی به برکت انقلاب اسلامی به 72 رسیده که حرکت‌های خوبی در این حوزه باید انجام یابد و در حال حاضر تعداد مراکز درمانی نیز به 380 مورد رسیده است که در تلاش هستیم با نگاه عادلانه فاصله‌ها را به حداقل برسانیم.

موسوی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر دارای 9 هلدینگ تخصصی است که در راستای بحث سرمایه‌گذاری و توجه به نظام اقتصادی توجه به این موارد حائز اهمیت است.

وی گفت: 96 درصد بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی به بانک‌ها تسویه شده و درصدد هستیم پرداختی‌ها را به صورت مستمر و منظم انجام دهیم و با توجه به این که 10 روز آخر هر ماه 22 هزار میلیارد تومان پرداختی حقوق و مزایا انجام می‌شود و تلاش بر این است تا خدمت‌گزاری به بیمه‌شدگان و جامعه را مبنای کار قرار داده و ارائه خدمات را با قوت بیشتری اجرایی کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه