English

ابراهیم کشاورز:

مستمری مردادماه به خانواده‌های قربانیان سیل استهبان پرداخت می شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: مستمری مرداد ماه به خانواده‌های قربانیان سیل استهبان پرداخت می شود.

مستمری مردادماه به خانواده‌های قربانیان سیل استهبان پرداخت می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، ابراهیم کشاورز  مدیر کل تامین اجتماعی فارس با عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش اظهار داشت: با توجه به دستور اکید دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، کارگروه ویژه ای به منظور حمایت از بازماندگان قربانیان سیل استهبان که تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار داشتند، تشکیل شد.

او با اشاره به این نکته که چهار نفر از جان باختگان حادثه سیل استهبان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار داشتند، افزود: پرونده این افراد در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفت و مشمول پرداخت مستمری، هزینه‌های کفن و دفن و سایر موارد قانونی می‌شوند.

مدیر کل تأمین اجتماعی فارس با بیان اینکه روند تشکیل پرونده و پرداخت مستمری این افراد فارغ از بروکراسی‌های اداری انجام می‌شود، اظهار داشت: با رؤسای شعب سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان‌های داراب، فسا و نی ریز هماهنگی‌های لازم انجام شده و پرونده این افراد خارج از نوبت در دست بررسی قرار می‌گیرد.

کشاورز با اعلام این خبر که مستمری مردادماه بر اساس حق بیمه‌ای که پرداخت شده به بازماندگان این افراد پرداخت می‌شود، افزود: امیدواریم ارائه این خدمت از سوی سازمان تأمین اجتماعی مرهم کوچکی بر آلام بی کران مصیبت دیدگان باشد.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: این اولین باری نیست که سازمان تأمین اجتماعی به یاری حادثه دیدگان می‌شتابد و هر زمان که شاهد حوادث غیرمترقبه ای در سطح استان باشیم، بازماندگان افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی از مستمری‌های قانونی برخوردار می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی