English

تمهیدات ترافیکی پلیس گیلان برای عزاداری شب‌های ماه محرم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای عزاداری شب‌های ماه محرم گفت: این تمهیدات برای سلامت جان مردم و تسهیل در تردد آرام و روان پیش‌بینی شده است.

 تمهیدات ترافیکی پلیس گیلان برای عزاداری شب‌های ماه محرم

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای عزاداری شب‌های ماه محرم گفت: این تمهیدات برای سلامت جان مردم و تسهیل در تردد آرام و روان پیش‌بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه لازم است رانندگان وسایل نقلیه از توقف و پارک خودرو در محل‌های ممنوع و به خصوص معابر اطراف هیات‌ها و تکایا خوداری کنند افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی هر شب تا پایان مراسم عزاداری برای تسهیل تردد خودرو‌ها و اعمال قانون و پاکسازی معابر حضور دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان به عابران پیاده توصیه کرد با توجه به استفاده از لباس‌های مشکی و تیره در این شب‌های پر فضیلت و شرکت در مراسم عزاداری و تردد در معابر که با پایین بودن سطح دید رانندگان همراه است، برای پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای از محل‌های مجاز تردد عابر پیاده عبور کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه