English

استاندار کرمانشاه:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون مقتدر نظام در بیان عظمت ایران اسلامی است

استاندار کرمانشاه گفت: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشان دادن جوهره مردمی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است و این شورا همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌های الهی انقلاب قرار داشته و دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون مقتدر نظام در بیان عظمت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم در پیامی با تبریک سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۹ و به فرمان امام راحل(ره) تاسیس شد که تدبیر حکیمانه‌ای برای پاسداشت ارزش ها و فرهنگ انقلابی و ایجاد اتحاد و همبستگی حول محور اسلام و ایران اسلامی، مشارکت مردم در برگزاری مراسم‌ها و زنده نگاه داشتن مناسبت‌های ملی و مذهبی، تکریم هویت ارزشی و ارکان انقلابی اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: این شورا در واقع تریبون فراگیر و موثر اعلام مواضع صریح و شفاف ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی است که نمایش قدرت نرم نظام اسلامی و مردم و اقتدار و عزم ملی ایران در عرصه های مهم و تاثیرگذاری ملموس در روند تحولات اساسی داخلی و بین المللی است.

استاندار کرمانشاه افزود: حضور میلیونی مردم در یوم الله های مختلفی که نماد استقلال، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است، نشان می دهد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بسیج عمومی و تقویت جایگاه مردم در نظام اسلامی نقش قابل قبولی ایفا کرده است.

امیری‌مقدم اضافه کرد: اینجانب سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به رئیس، اعضا و همه دست اندکاران این نهاد انقلابی در استان کرمانشاه تبریک عرض می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ ظّل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در حفظ انسجام منطقی بین دستگاه ها در راستای تحقق شعار «جهاد تبیین»، تبلیغات موثر، روشنگری دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی، حفظ ارزش های دینی و ملی و تقویت پایگاه اجتماعی و مردمی جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی