English

کاهش تعطیلی روز جمعه نانوایی ها در مشهد مقدس

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: عمده نانوایی ها در مشهد روز تعطیلی هفته را به جمعه اختصاص داده بودند و پخت نان در این روز به شدت کاهش می یافت به این علت تعطیلی نانوایی ها در روزهای هفته توزیع شده است.

کاهش تعطیلی روز جمعه نانوایی ها در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیردلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در خبری اعلام کرد: هر نانوایی مجاز به یک روز تعطیلی در طول هفته است که البته این موضوع شامل نانوایی ها مستقر در حلقه‌های اول و دوم حرم مطهر رضوی نمی شود.

دلداری متذکر شد: از آنجا که عمده نانوایی ها در مشهد روز تعطیلی هفته خود را به جمعه اختصاص داده بودند، پخت نان در این روز به شدت کاهش می یافت لذا طبق برنامه ریزی انجام گرفته، نانوایی هایی که مجاز به تعطیلی در روز جمعه هستند به ۲۰۰ باب رسید و تعطیلی نانوایی ها در روزهای هفته توزیع شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد تصریح کرد: از سوی دیگر از آنجا که سهمیه ویژه ای از آرد به نانوایی های اطراف حرم مطهر رضوی اختصاص یافته است، لذا این نانوایی ها بویژه نانوایی های مستقر در حلقه های اول و دوم اطراف حرم رضوی، هیچ روزی در هفته تعطیل نیستند.

وی افزود: هم اکنون یک سری بنرهای متحدالشکلی برای نانوایی ها تهیه شده که نوع نانوایی، روزهای تعطیلی و ساعات کار و برخی موارد دیگر بر روی آنها درج شده و مراجعه کنندگان از این طریق در جریان فعالیت آنها قرار می گیرند.

دلداری در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: از زمان نصب کارتخوان در نانوایی های سطح شهر مشهد و شفاف شدن عملکرد آنها، شلوغی های صفهای نانوایی ها نیز به شدت کاهش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه