English

طی حکمی؛

عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان شد

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی «حسین عباس نژاد» را به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان منصوب کرد.

عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی «حسین عباس نژاد» را به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان منصوب کرد.

وی در حکم انتصاب حسین عباس نژاد بر رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل­الخطاب در اجرای کلیه امور؛ توانمند سازی، تقویت و ارتقای نیروهای انسانی متخصص و متعهد و تاکید بر انتخاب مدیران از میان همکاران کارآمد و پاک دست؛ توسعه سرمایه ­گذاری و پویایی در فضای کسب و کار؛ بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، کشتی و رفع دغدغه های بخش خصوصی تاکید کرده است.

در بخش دیگری از این حکم توسعه بنادر هرمزگان منطبق با طرح های جامع مصوب، ارتقای ایمنی در زمینه فعالیت های بندری و دریایی، توجه جدی به ایجاد منطقه لجستیکی در اراضی دو هزار و ۴۰۰ هکتاری و توسعه حمل و نقل چند وچهی و تجهیز ناوگان مسافری دریایی و بندری و فرایندسازی جریان کالا مبتنی بر فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک از مهم ترین ماموریت های مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان شده است.

گفتنی است، حسین عباس نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی دریا گرایش کشتی سازی است.

بیشتر بخوانید:

تحولات خوبی در کوتاه مدت در بنادر هندیجان رخ می‌دهد

مشاور مدیرعامل در امور دریایی، سرپرست معاونت دریایی ، مدیرکل امور دریایی، مدیرکل سازمان های تخصصی دریایی، مشاور معاونت امور دریایی، کارشناس مسئول ثبت کشتی ها و صدور گواهینامه های دریایی و کارشناس سازمان های تخصصی و بین المللی و ممیزی IMO  از مهمترین مسئولیت های حسین عباس نژاد در طول ۳۰ سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی