English

کسب مدال طلای جشنواره اختراع ۲۰۲۲ ژاپن از سوی زوج شاغل

اختراع "عبدالطیف حقیقت" و "مهدیه رزم‌پور" زوج شاغل در اداره مهندسی فناوری اطلاعات بندر شهید رجایی در جشنواره و نمایشگاه طراحی، ایده و اختراع 2022 ژاپن بعنوان اختراع برتر معرفی و مدال طلا را برای کشورمان به دست آوردند.

کسب مدال طلای جشنواره اختراع 2022 ژاپن از سوی زوج شاغل

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طرح اختراعی "عبدالطیف حقیقت" مدیر شبکه بندر شهید رجایی و "مهدیه رزم‌پور" از کارشناسان مهندسی فناوری اطلاعات در اداره فاوا بندر شهید رجایی با عنوان " ابزار هوشمند گفتار تعاملی" و آیین حقیقت فرزند به عنوان یک طرح مشترک در جشنواره و نمایشگاه طراحی، ایده و اختراع 2022 ژاپن پذیرفته و پس از احراز جایگاه برتر  مدال طلا این دوراز مسابقات را کسب کردند.

"عبدالطیف حقیقت"، مدیر شبکه فاوا بندر شهید رجایی در خصوص اختراع خود و ویژگی‌های این مسابقه اظهار داشت: این دوره از مسابقات عموما به صورت سالانه با هدف شناخت ایده‌ها و اختراعات برتر و افزایش سطح نوآوری در جامعه با نظارت و حمایت سازمان جهانی اختراعات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره از 10 تا 12 تیرماه امسال در کشور ژاپن به صورت غیرحضوری و آنلاین (به دلیل شرایط متاثر ازکرونا) برگزار و در پایان نتایج اعلام شد، بیان کرد: اختراع من به منظور افزایش سطح تعاملات اجتماعی در حین تماشای انیمیشن طراحی شده است.

حقیقت ادامه داد: این طرح به نحوی طراحی شده که بیننده درحالی تماشای محتوا و لذت برده از آن با ایجاد ارتباط دو طرفه و هوشمند مطالب آموزشی را دریافت و از مطالب آموزشی انیمیشن نیز بهرمند می شود .

به گفته این مخترع، جامعه هدف این اختراع وسیع و کاربردهای آموزشی و توانبخشی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات بیش از 350 طرح با حضور 30 کشور از جمله آمریکا، چین، ژاپن، تایوان، کره، کانادا و غیره که عموما عضو سازمان جهانی اختراعات هستند، حضور داشتند. 

گفتنی است، "عبدالطیف حقیقت" دارای مدارک مهندسی فناوری اطلاعات و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات می‌باشد و از سال 1386 به‌‌ عنوان مدیر شبکه بندر شهید رجایی در اداره فاوا مشغول فعالیت است.

همسر وی تیز "مهدیه رزم‌پور " فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از دانشگاه خوارزمی و فوق لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه شیراز است که از سال 1383 در اداره فاوا بندر شهید رجایی شاغل می باشد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه