English

اعلام آمادگی کمیته اقتصادی شانا یزد برای طراحی و نظارت رایگان منازل سیل زدگان استان

مسئول کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد از آمادگی این کمیته برای طراحی و نظارت در ساخت50 واحد مسکونی در بافت جدید و 20 واحد مسکونی و اقامتی در بافت تاریخی به صورت رایگان برای سیل زدگان استان یزد، خبر داد.

اعلام آمادگی کمیته اقتصادی شانا یزد برای طراحی و نظارت رایگان منازل سیل زدگان استان

محمدرضا صادقی مسئول کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیل یزد گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیل بامداد روز جمعه در استان یزد موجب تخریب تعداد زیادی ازمنازل مسکونی، آبگرفتگی شدید معابر شهری، تخلیه بافت تاریخی شهر یزد و بروز خسارت به تاسیسات زیربنایی استان شد.

وی اعلام کرد: با اشاره به وظیفه شرعی، اخلاقی و حرفه ای همچنین برای گذر از این بحران طبیعی با توجه به خسارات ناشی از سیل مرداد ماه جاری و آسیب های وارده به ساختمان های همشهریان و هم استانی ها کانون مهندسی کمیته اقتصادی شانا استان یزد آمادگی خود را جهت طراحی و نظارت ساختمان اعلام می دارد.

صادقی تصریح کرد: این آمادگی برای طراحی و نظارت در ساخت50 واحد مسکونی در بافت جدید و 20 واحد مسکونی و اقامتی در بافت تاریخی به صورت رایگان برای سیل زدگان استان یزد اعلام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه