English

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد؛

اعزام ۱۸ نیروی آتش نشان اصفهانی به شهر یزد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اعزام 18 نیروی آتش نشان همراه با تجهیزات کامل به شهر یزد جهت ساماندهی آسیب‌های ناشی از سیل اخیر خبر داد.

اعزام 18 نیروی آتش نشان اصفهانی به شهر یزد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان و هماهنگی انجام شده با معاون خدمات شهری و شهردار اصفهان، به‌دلیل بارندگی‌های عظیم در شهر یزد و آب‌گرفتگی و سیلابی که در این شهر به‌وجود آمد، در ساعات اولیه اکیپ کاملی از سوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان به یزد اعزام شد.

وی ادامه داد: اکیپ اعزامی شامل ۱۲ نیروی آتش‌نشان، تعداد زیادی پمپ‌های آبکشی سبک و سنگین به‌همراه یک دستگاه جرثقیل پنج تنی و دو دستگاه خودروی شاسی‌بلند است.

مطلبی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معابر به‌ویژه زیرگذرهای شهر یزد مملو از آب شده است، نیروهای آتش‌نشانی اصفهان در حال تخلیه آب از معابر و رفع مشکلات هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد: همچنین شب گذشته 6 نفر دیگر از نیروهای آتش‌نشان اصفهان به‌همراه یک دستگاه کمپرسی، یک دستگاه پمپ سنگین آبکشی و تعدادی دیگر از تجهیزات لازم به این شهر اعزام شدند.

آتش نشانان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه