English

سخنگوی شهرداری:

آب رودخانه یزد به مسیر خارج از شهر هدایت می شود/ اختصاص بودجه برای خرید تجهیزات جدید در آتش نشانی

سخنگوی شهرداری یزد گفت: باتوجه به حجم سیلاب در یزد، شهرهای اصفهان، بندرعباس، تهران و مشهد با اعزام نیرو و تجهیزات آتش نشانی به کمک نیروهای شهرداری یزد پیوستند و هم اکنون عملیات تخلیه میادین از سیلاب، به همکاری این نهادها در حال انجام است.

آب رودخانه یزد به مسیر خارج از شهر هدایت می شود/ اختصاص بودجه برای خرید تجهیزات جدید در آتش نشانی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سلطانی سخنگوی شهرداری یزد گفت: باتوجه به بارش های سنگین و جاری شدن سیل یزد و آبگرفتگی معابر، شهر های مختلف کشور با اعزام نیرو و تجهیزات به کمک مردم دارالعباده یزد آمدند.

حامد سلطانی گفت: باتوجه به حجم سیلاب در یزد، شهرهای اصفهان، بندرعباس، تهران و مشهد با اعزام نیرو و تجهیزات آتش نشانی به کمک نیروهای شهرداری یزد پیوستند و هم اکنون عملیات تخلیه میادین از سیلاب، به همکاری این نهادها در حال انجام است.

او می گوید: برخی شهروندان از تخلیه سیلاب میادین و رها شده آن در خیابان ها گلایمند بودند و خواستار رسیدگی به این موضوع و هدایت سیلاب ها به سمت رودخانه مرکزی یزد بودند که بررسی ها نشان می دهد که آب در مسیر رودخانه قرار دارد و به محدوده دروازه قرآن حرکت و از آنجا به سمت خارج از شهر هدایت می شود.

به گفته سخنگوی شهرداری یزد: ممکن است در طول مسیر رودخانه، به دلیل حمل اشیاء مختلف توسط سیلاب، آب گرفتگی در مسیرها و پل های رودخانه مرکزی وجود داشته باشد که این موضوع بلافاصله توسط تیم های مستقر در ستاد رفع خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده انسداد مسیر رودخانه، موارد را با سامانه137 در میان بگذارند.

سلطانی گفت: همچنین قرار است طی روزهای آینده این موضوع توسط شورای شهر و شهرداری پیگیری و در زمینه خرید تجهیزات جدید آتش نشانی اقدامات مناتسب صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه