English

سرپرست اداره کل امور روستایی مازندران خبر داد؛

بازگشایی راه ۶ روستای انگوران چالوس تا پایان امروز

سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: تا پایان امروز راه منتهی به 6 روستای انگوران امروز بازگشایی می‌شود.

بازگشایی راه 6 روستای انگوران چالوس تا پایان امروز

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی اصغر احمدی در دومین جلسه ستاد مدیریت بحران استان مازندران که در محل شهرداری مرزن‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: امروز راه منتهی به 6 روستای انگوران امروز بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن باید ادوات خود را پای کار بیاورد تا پس از بازگشایی راه، گِل و لای ناشی از سیل را در روستاهای آسیب دیده جمع‌آوری کند.

سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: به دهیاران روستاهای سیل‌زده اعلام کردیم آمار آسیب دیدگان را جمع‌‌آوری کنند تا طبق همان آمار به آسیب‌دیدگان خدمات‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه برق مناطق سیل‌زده فعلاً با ژنراتور به طور موقت برقرار است، تصریح کرد: پس از بازگشایی راه دسترسی، شبکه برق سراسری این روستاها به طور کامل وصل شود.

احمدی افزود: به کارگیری ادواتی که به مناطق سیل‌زده اعزام می‌‌شود باید طبق تصمیم مدیریت بحران کار کند و با دستور مدیر بحران در صحنه فعالیت داشته باشد.

قطع 10 سایت مخابراتی بر اثر سیل

همچنین مدیرعامل مخابرات مازندران نیز با اشاره به اینکه 10 سایت مخابراتی بر اثر سیل از شبکه خارج شده بودند، بیان داشت: تعدادی تا روز گذشته روی مدار آمدند و شبکه تلفن همراه اول نیز در روستای «دلیر» برقرار شد.

علی نوروزی با اشاره به اینکه سایت‌های مخابراتی سیاه بیشه، هزارچم و پل زنگوله در همان 24 ساعت اول پس از وقوع سیل راه‌‌اندازی شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از 10 سایت، 9 سایت نرمال شدند و یک سایت در روستای انگوران به خاطر نبود برق و بسته بودن راه از شبکه خارج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه