English

معاون استاندار کرمانشاه:

برنامه محوری یکی از ملاک‌های یک مدیر خوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، برنامه محوری را یکی از ملاک‌های یک مدیر خوب دانست و گفت: مدیران با مشخص کردن اولویت ها و اهداف کاری خود باید تعیین کنند که در طول سال به دنبال تحقق چه برنامه ها و دستیابی به چه شاخص‌هایی هستند.

برنامه محوری یکی از ملاک‌های یک مدیر خوب است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، علی مهرتاش در نشست مشترک شورای مدیریت راهبری مدیریت استان و کارگروه بهره وری استان اظهار داشت: بر اساس ارزیابی ها، خوشبختانه کرمانشاه میزبان شایسته ای برای سفر استانی رییس جمهور بود و برنامه‌های مختلف این سفر به شکل مناسبی برگزار شد و مردم هم در برنامه دیدار مردمی در کرمانشاه و سرپل ذهاب، استقبال باشکوهی از رئیس جمهور محبوب‌مان داشتند.

وی با تقدیر از زحمات مجموعه سامد در سفر رئیس جمهور عنوان کرد: خوشبختانه کرمانشاه در مقایسه با اغلب استان ها دارای بیشترین حجم نیروی انسانی فعال در زمان سفر در قالب سامانه سامد بود که این موفقیت حاصل مدیریت مناسب و آموزش مهارت های صحیح در این مجموعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه، مهارت آموزی را یکی اولویت ها در نظام اداری دانست و گفت: ارایه آموزش مهارت های کاربردی برای کارکنان، علاوه بر بهبود عملکرد آن ها، افزایش کارآمدی مجموعه های اداری و رضایت مردمی را در پی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: سنجش فصلی و سالیانه این برنامه ها و شاخص ها می تواند ملاک ارزشیابی مناسبی برای عملکرد مدیران و همچنین کارکنان و تشویق و یا تنبیه اداری آن ها باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه