English

آیین معارفه امام جمعه جدید خمینی‌شهر برگزار شد

در آیین تکریم و معارفه از زحمات آیت الله سید محمد موسوی تجلیل و حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی به عنوان امام جمعه خمینی شهر معرفی شد.

آیین معارفه امام جمعه جدید خمینی‌شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، امام جمعه خمینی شهر در جمع مسئولان شهرستان اظهار کرد: با شروع ماه محرم باید قدر اهل‌بیت (ع) و سالار شهیدان را دانست.

حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی با اشاره به  فضایل حسین ابن علی (ع)  گفت: طبق روایات وارد شده ،کسی که زائر قبر شهید کربلا باشد، در روز قیامت به جایگاه مقربین دست خواهد یافت.

وی به اهداف برگزاری برنامه های عزای حسینی اشاره کرد و ابراز داشت: تلاش ما باید در راستای فرهنگسازی سبک اسلامی باشد و دین اسلام با مباحثی مانند تجمل گرایی و خودنمایی مخالف است.

امام جمعه جدید خمینی شهر اتحاد بین مسؤلان را رمز کارگشایی مشکلات برشمردو از خداوند خواستار کمک جهت حل مسائل شهرستان شد.

در ادامه مراسم نیز امام جمعه سابق شهر خمینی شهر در ضمن عرض تسلیت ماه عزای اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل شد تا در جمع مسئولان شهرستان حضور یابم و به اختصار نکاتی را بیان کنم.

آیت‌الله سید محمد موسوی با بیان این مطلب که طبق فرموده مقام معظم رهبری خمینی شهر حسینیه ایران است، گفت: باید این بیان گرانقدر بر روی سنگ حکاکی شود تا سندی بر این ادعا باشد.

وی با تشکر از الطاف مردم شهرستان خمینی شهر گفت: خمینی شهر وطن دوم من است و اگر خدمتی بتوانم به مردم شهرستان داشته باشم  دریغ نخواهم کرد و کسی که سرباز ولایت است در هر جبهه ای وظایف خود را انجام خواهد داد.

به گزارش موج؛ حجت الاسلام  محمودآبادی امام جمعه جدید خمینی شهرمتولد 1349در محمودآباد اصفهان، مدت 9سال امامت جمعه فولاد شهر و 4سال امامت جمعه شهر دولت آباد را در کارنامه خود دارد.

معارفه امام جمعه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه