English

آمادگی کامل پلیس قم برای تأمین نظم و امنیت مراسم عزاداری در ایام محرم

فرمانده انتظامی استان از برنامه ‌‌ریزی منسجم و آمادگی 100 درصدی پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم های عزاداری در ایام محرم خبر داد.

آمادگی کامل پلیس قم برای تأمین نظم و امنیت مراسم عزاداری در ایام محرم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمود میرفیضی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام ماه محرم الحرام، بیان داشت: هرساله عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همنوا با کاروان کربلا، شور و شعور حسینی را احیا می‌کنند و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را در دلها زنده نگه می‌دارند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در این ایام ماموریت‌ های کارکنان پلیس در برقراری نظم و امنیت مراسم عزاداری شهروندان افزایش پیدا می کند، اضافه کرد: آمادگی لازم برای انجام هر چه بهتر و مطلوب ‌تر امنیت عزاداران حسینی، تکلیفی است که پلیس با برنامه ‌ریزی های منسجم و‌ با جدیت آن را دنبال می کند.

وی، روان سازی ترافیک و امنیت عزاداران حسینی و برنامه های عملیاتی در پیشگیری از جرایم را از مهم ‌ترین اولویت های پلیس در این ایام عنوان کرد و گفت: پلیس همگام با عزاداران حسینی و با بسیج امکانات در راستای تأمین نظم و امنیت مردم با مشارکت و همراهی عموم عزاداران انجام وظیفه می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در جای جای استان قم همگام و همراه با عزاداران حسینی در برگزاری این مراسم سهیم خواهد بود و امیدواریم عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) طبق سنوات گذشته با پلیس برای ایجاد نظم و امنیت و ارتقاء انضباط اجتماعی همکاری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه