English

قدردانی فرمانده انتظامی استان قم از جامعه مداحان، وعاظ و هیئت‌های عزاداری

فرمانده انتظامی استان قم از جامعه مداحان، وعاظ و هیئت‌های عزاداری به منظور رعایت قوانین و مقررات مربوط به رعایت شیوه نامه‌های سلامت و بهداشت و همچنین همراهی با خدمت‌گزاران خود در فرماندهی انتظامی استان قدردانی کرد.

قدردانی فرمانده انتظامی استان قم از جامعه مداحان، وعاظ و هیئت‌های عزاداری

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمود میرفیضی با صدور پیامی از مردم فهیم استان قم، جامعه مداحان، وعاظ و هیئت های عزاداری قدردانی کرد که متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنّ الحُسین مِصباح الهُدی و سَفینَه النجاه

حماسه محرم فصل جدیدی از بندگی است که دل های زنگار گرفته را صیقل داده و هر ساله تعریف درست دین داری و بندگی را به همگان گوشزد می کند.

در ماه محرم امسال جای خالی شهید عزیزمان "حاج قاسم سلیمانی" مشهود بود، کسی که با شهادتش خط سرخ حرکت حضرت سید الشهداء(ع) بار دیگر احیاء شد، یاد و خاطره سرباز ولایت و همرزمان شهیدش را گرامی می داریم.

امام حسین (ع) در روز عاشورا با یارانی اندک ولی با ایمان و عزتی بزرگ با دشمن سنگدل و بی‌دین به مقابله برخاست و کربلا را به صحنه همیشه زنده عشق خدایی و حریت مبدل ساخت .

ما باید از عاشورا درس بگیریم چرا که امام حسین (ع) با تمام هستی به معامله با خدا رفت و همه درس ها را در آن مدت کوتاه ولی عمیق و عظیم به ما داد که چگونه زندگی با شرافتی داشته باشیم زیرا هر معامله ای پوچ و زیانبار است مگر معامله با خدا که ارزش و بهای آن بی انتهاست .

بر خود لازم می دانم ضمن شکرگزاری خداوند متعال برای برگزاری باشکوه آئین عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از مردم خداجوی شهر مقدس قم، جامعه مداحان، وعاظ و هیئت های عزاداری به خاطر رعایت شیوه نامه های سلامت و بهداشت و همراهی و همکاری مثال زدنی با خادمان خود در مجموعه فرماندهی انتظامی استان بخصوص در روزهای حزن و اندوه تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) قدردانی کنم.

قبولی عزاداری ها و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه