English

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری مازندران:

مبنای آموزش نیروی انسانی سند تحول قضایی است

معاون منابع انسانی و فرهنگی دادگستری مازندران از برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان اداری و قضایی در دادگستری مازندران خبر داد و گفت: در دوره تحول و تعالی دستگاه قضا، مبنای آموزش نیروی انسانی سند تحول قضایی است.

مبنای آموزش نیروی انسانی سند تحول قضایی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید ناصر احمدی بر استمرار برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به منظور ارتقاء مهارت‌های علمی، عملی و اخلاقی کارکنان دادگستری با توجه به مبانی سند تحول قضایی تأکید کرد و اظهار داشت: با هدف اجرای سیاست‌های دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی و توجه ویژه به مفاد سند تحول قضایی جهت افزایش کارایی، انگیزه، مهارت و انضباط شغلی در بین کارکنان قضایی و اداری، دوره‌های مختلف عمومی و اختصاصی در طول سال پیش بینی و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی مختلفی با استفاده از اساتید مجرب کشوری، در حوزه‌های مسائل حقوقی و کیفری و همچنین حوزه های اداری برگزار شده و تا پایان سال نیز استمرار خواهد داشت.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری مازندران گفت: در جهت افزایش آگاهی کارکنان اداری و قضایی در خصوص مسائل مربوط به فساد اداری و راه‌های پیشگیری از آن و همچنین آسیب شناسی شغلی و آشنایی با جنگ نرم نیز دوره‌‌های آموزشی پیش بینی و برگزار شده است.

وی مازندران تصریح کرد: هر چه دانش و مهارت های کارکنان با نیازهای جامعه و پیشرفت‌های علمی، تغییرات فن آوری، هماهنگی و انطباق بیشتری داشته باشد درجه رضایت مدیران و مردم از کارکنان بالاتر می‌رود چون اساس بهسازی سازمانی بهسازی نیروی انسانی است که به صورت‌های مختلف آموزش قبل از خدمت و ضمن خدمت در سازمان‌ها انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه