English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

احداث ۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی تا پایان سال ۱۴۰۲

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: تا پایان سال 1402 تعداد 800 واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی احداث و به بهره برداری می رسد.

احداث 800 واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی تا پایان سال 1402

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده در سال گذشته برای احداث مسکن مددجویان با سپاه صاحب الزمان(عج) و بنیاد مسکن، بیان داشت: در این همکاری مقرر شد تا پایان سال 1402 تعداد 800 واحد مسکونی برای خانواده های فاقد مسکن تحت حمایت این نهاد احداث شود.

وی با بیان اینکه 200 باب از این تعداد واحد مسکونی در حال تکمیل است، ادامه داد: امیدواریم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تکمیل پرداخت تسهیلات، تا پایان شهریورماه این تعداد خانوار نیازمند، صاحب خانه شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشارکت و خدمت رسانی گروه های جهادی، بسیج سازندگی و خیران، کاهش چشمگیری در هزینه های احداث مسکن مددجویی دارد، افزود: مددجویان علاوه بر دریافت تسهیلات بنیاد مسکن، با مساعدت خیران مسکن ساز و تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت، صاحب سرپناه مناسب می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی همواره برای کمک به مددجویان در قالب گروه های جهادی با این نهاد همراهی داشته است، گفت: در سال گذشته نیز 230 واحد مسکونی با کمک گروه جهادی، سازمان های متولی مسکن و خیران برای مددجویان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه