English

کریم زارع خبر داد:

همکاری کمیته امداد اصفهان با گروه های جهادی/ احداث و تعمیر ۳۹ باب مسکن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: یکی از خدمات کمیته امداد استان اصفهان با همکاری گروه های جهادی، پیگیری فعالیت های عمرانی و ساخت مسکن مددجویان با هدف کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها می باشد.

همکاری کمیته امداد اصفهان با گروه های جهادی/ احداث و تعمیر 39 باب مسکن

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، یکی از اولویت‌های مهم این نهاد را تامین مسکن مددجویان دانست و اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با گروه های جهادی در سال جاری ۳۹ باب مسکن، احداث، تکمیل و تعمیر خواهد شد.

وی به ساخت مسکن مددجویان توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: در سال جاری تاکنون ساخت و تعمیر ۳۹ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان با مشارکت ۸ گروه جهادی و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته و در شهرستان ها مشغول به فعالیت می باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان مشارکت این نهاد با بسیج سازندگی در ساخت و تعمیر مسکن، افزود: در سال گذشته با همکاری گروه های جهادی ۱۸۹ واحد مسکونی مددجویان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان تعمیر شده است.

کریم زارع با اشاره به اینکه ۲۷ گروه جهادی با ظرفیت ۳۲۰ نفر نیروی بسیجی در فعالیت های امداد مشارکت دارند، ادامه داد: فعالیت و همکاری این گروه ها با کمیته امداد، به توسعه فعالیت های عمرانی و ساخت مسکن در نهایت به کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و رونق تولید در این مناطق کمک می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه