English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

کشف ۲۶ دست البسه منقش به علائم شیطان‌پرستی در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از کشف ۲۶ دست البسه منقش به علائم شیطان‌پرستی در کاشان خبر داد.

کشف ۲۶ دست البسه منقش به علائم شیطان‌پرستی در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به تشدید طرح کنترلی و نظارتی صنوف و برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف گفت: در نتیجه این طرح ۲۶ دست  لباس‌مشکی با علائم شیطان‌پرستی در کاشان کشف شد .

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است از این رو برابر اخبار و اطلاعات واصله تعدادی از واحدهای صنفی اقدام به عرضه و فروش البسه های مشکی رنگ با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف می کنند.

این مقام انتظامی افزود: به همین منظور اجرای طرح نظارتی و کنترلی صنوف با جدیت در دستور کار ماموران پلیس اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفت و در اجرای یک طرح ضربتی در سطح شهر کاشان طی بازدید از ۴۷ واحد صنفی ، تعداد ۲۶ دست البسه مشکی با طرح های نامتعارف و منقوش به آرم و علائم شیطان پرستی کشف و برای ۲ واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمپ صادر شد.

فرمانده انتظامی کاشان با تاکید بر استمرار طرح های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در خرید لباس مشکی از خرید هرگونه البسه نامتعارف برای خود و فرزندان جدا خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه