English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد:

کشف ۲۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از کشف ۲۵ تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از انباری در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

کشف ۲۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: در ادامه طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با هرگونه قاچاق و احتکار کالاهای اساسی مردم و در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی روغن خوراکی احتکار شده در انباری متروکه در یکی از روستاهای شهرستان کاشان ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با اطمینان از صحت و سقم موضوع،  طی هماهنگی با مقام قضایی و اداره تعزیرات حکومتی به بازرسی از محل مورد نظر پرداختند .

وی با بیان این‌که در بازرسی بعمل آمده از این انبار ۲۵ تن روغن خوراکی قاچاق فاقد هرگونه مجوز لازم کشف شد ، گفت: ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال تعیین شده است ، در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به تاثیر مخرب قاچاق و احتکار کالا بر اقتصاد کشور بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم و مخرب اقتصادی تاکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار خود را در این خصوص بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه