English

رئیس پلیس فتا استان اصفهان هشدار داد؛

کلاهبرداری اینستاگرامی با تبلیغات جعلی پکیج لاغری/ متهم بازداشت شد

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغات جعلی فروش پکیج های لاغری در یکی از صفحات اینستاگرامی خبر داد.

کلاهبرداری اینستاگرامی با تبلیغات جعلی پکیج لاغری/ متهم بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: درپی اعلام شکایت چند نفر از شهروندان با موضوع کلاهبرداری ادمین یک صفحه اینستاگرامی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان در اظهارات خود بیان داشتند در یکی از صفحات اینستاگرامی اقدام به سفارش محصول کرده که پس از ثبت سفارش و واریز وجه، هیچ کالایی برای ایشان ارسال نشده و فروشنده شاکیان را بلاک و پاسخگو نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات پلیسی و هوشمندانه موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده که پس از کسب دستور مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاه خود دستگیر و پس از تشکیل پرونده در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان فریب برخی از پیام‌ها و آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی، کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی با عناوین پکیج های جادویی شگفت انگیز و قیمت‌هایی باور نکردنی را نخورند و اگر قصد خرید آنلاین را دارند حتما از فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه