English

توقیف حفاری چاه غیر مجاز و پلمپ در خراسان رضوی

مدیر منابع آب ناحیه شرق خراسان‌رضوی بیان کرد: تبعات حفاری غیرمجاز برای شرکت‌های حفار و بهره‌برداران چاه‌های کشاورزی می تواند معرفی آنان به دستگاه قضایی و علاوه بر آن پیگیری از طریق کمیسیون‌های مربوطه را در بر خواهد داشت.

توقیف حفاری چاه غیر مجاز و پلمپ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف اختری مدیر منابع آب ناحیه شرق خراسان‌رضوی در خبری اعلام کرد: با هوشیاری کارشناس ناظر حفاری امور منابع آب تربت‌جام درخراسان رضوی، تعمیق غیرمجاز چاه در اراضی سرتخت نصرآباد، شناسایی و با حضور کارشناسان ماده ۳۰ آب منطقه‌ای دستگاه حفاری توقیف و چاه مذکور پلمپ شد.

اختری در ادامه این خبر اضافه کرد: ناحیه شرق خراسان‌رضوی شامل دشت‌های چهار شهرستان تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد می‌شود که تحت نظارت و پیگیری منابع آب ناحیه شرق خراسان رضوی می‌شود.

مدیر منابع آب ناحیه شرق خراسان‌رضوی همچنین تصریح کرد: در ابتدای تیرماه امسال توسط کمیسیون تشخیص صلاحیت حفاران وزارت نیرو، پروانه فعالیت یکی از شرکت‌های حفاری منطقه نیز لغو و پلاک چهار دستگاه حفاری سنگین این شرکت فک شده بود.

وی در ادامه متذکر شد: تبعات حفاری غیرمجاز برای شرکت‌های حفار و بهره‌برداران چاههای غیر مجاز کشاورزی می تواند معرفی آنان به دستگاه قضایی و علاوه بر آن پیگیری از طریق کمیسیون‌های مربوطه را در بر خواهد داشت.

اختری در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: رعایت قانون و الزامات توصیه شده از سوی ذینفعان را خواستار هستیم و این شرکت حسب وظیفه ذاتی از تمام ظرفیت‌های قانونی برای مقابله با متخلفان استفاده خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه