English

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اصفهان خبر داد؛

۳۴۱ واحد قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در سال جدید

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اصفهان گفت: ۳۴۱ واحد قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز از ابتدای سال تا کنون انجام شده است.

۳۴۱ واحد قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در سال جدید

محمد حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: ۱۰۹ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل یک مورد ساختمان محوطه سازی شده دارای استخر، ۸ باب ساختمان نیمه کاره و ۱۶۰ مورد دیوارکشی تخریب و قلع و قمع گردید.

وی افزود: این قلع و قمع در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی سوسارت امین آباد تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی جی و قهاب با همکاری و حمایت همه جانبه دادستان مرکز استان آقای دکتر موسویان، معاون دادستان استان آقای دکتر توکلی، معاون عملیات ف ا ا اصفهان و همکاری همه جانبه یگان محترم امداد و یگانهای حفاظت اراضی استان و شهرستان، کلانتری خوراسگان و مدیر شهرستان، رئیس اداره امور اراضی و واحد حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان و همکاران مرکز جهاد کشاورزی جی و قهاب مورخ ۲۹ تیر انجام گردید.

احمدی با بیان این خبر یادآور شد: اراضی با قابلیت کشاورزی در شهرستان اصفهان محدود هستند که به منظور حفظ امنیت غذایی کشور  تعداد ۳۴۱ مورد تغییر کاربری غیر مجاز از ابتدای سال در شهرستان اصفهان تخریب و ۲۸۰ جریپ از اراضی کشاورزی آزاد و انشالله به چرخه تولید برمیگردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان هشدار داد: با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می کنند به شدت برخورد می کنیم و از شهروندان شهرستان اصفهان درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

گفتنی است؛ ۱۶۹ مورد تخریب کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در اراضی منطقه جی و قهاب سوسارت امین آباد مورخه ۲۹ تیر صورت گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه