English

سرهنگ یاسین باوقار:

خدمت بی منت شاخصه اصلی گروه های جهادی است

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: خدمت بدون منت به مردم و محرومان از نکات اساسی است که جهادگران آنرا سرلوحه کار خود قرار داده اند.

خدمت بی منت شاخصه اصلی گروه های جهادی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: انسان ها نقش سازنده ای در خودسازی دارند بنابراین باید در وهله نخست با نفس خود مبارزه کند و حضور در اردوهای جهادی بهترین شیوه برای این مهم است.

وی عنوان کرد: امروزه مصداق بارز مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم همین اردوهای جهادی است که خودسازی و تهذیب نفس از اهداف اصلی در اردوهای جهادی محسوب می شود.

سرهنگ باوقار اذعان داشت: بسیج سازندگی هرمزگان طی سالیان متمادی در امر تشکیل و برگزاری اردوهای جهادی همه تلاش خود را به کار گرفته و از تمام ظرفیت خود استفاده کرده است به طوری که الحمدلله در جای‌جای استان هرمزگان شاهد فعالیت جهادگران هستیم و آثار و برکات اردوهای جهادی کاملاً مشهود است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: هنگام صحبت با اعضای گروه های جهادی میل به خدمت در آنها کاملاً هویدا است وقتی انسان مشتاق به انجام کاری باشد آن را به نحو مطلوب انجام می دهد و میل و رغبت است که عامل موفقیت انسان در حیطه کار می شود.

سرهنگ باوقار ضمن بیان اینکه جهادگران بسیج سازندگی ارزش و اهمیت کار جهادی را می دانند، تصریح کرد: جهادگران بسیج سازندگی ارزش و اهمیت کار جهادی را می دانند و به همین دلیل تلاش مجاهدت گونه را در کارهای جهادی سرلوحه خود قرار داده اند.

وی گفت: کارهای جهادی معنویت زا است و این فعالیت ها موجب ایجاد معنویت در انسانها می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه جهادگران به دنبال منافع شخصی نیستند، ابراز داشت: جهادگران همواره با روحیه و تفکر جهادی در راستای حل مشکلات مردم تلاش می کنند و برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم توسط گروه های جهادی از افتخارات بسیج سازندگی است این که بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم را حل کنیم یک افتخار و توفیق بزرگ است.

وی در پایان گفت: خدمت رسانی به مردم و فعالیت های جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نبوده و در طول سال ادامه دارد و در هر زمان که لازم باشد جهادگران  پا در میدان خدمت‌رسانی می گذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه