English

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان:

جهاد دانشگاهی در عرصه پژوهش، آموزش و فرهنگ در سطح کشور پیشرفت های چشمگیری داشته است

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: جهاددانشگاهی در عرصه پژوهش، آموزش و فرهنگ در سطح کشور پیشرفت های بسیار زیاد و چشمگیری داشته است و در پی همکاری های بیشتر با این مجموعه هستیم.

جهاد دانشگاهی در عرصه پژوهش، آموزش و فرهنگ در سطح کشور پیشرفت های چشمگیری داشته است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: جهاددانشگاهی در عرصه پژوهش، آموزش و فرهنگ در سطح کشور پیشرفت های بسیار زیاد و چشمگیری داشته است که از جمله آنها می توان به پژوهشکده رویان اشاره کرد، در همدان نیز ظرفیت های بسیار مناسبی وجود دارد که امیدواریم با همکاری جهاددانشگاهی واحد همدان بتوانیم به دستاوردهای بسیار خوبی برسیم.

وی  با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی است که بعد از انقلاب اسلامی در دانشگاه ها شکل گرفت و هدف آن شتاب دهی به حوزه پژوهش، آموزش و فرهنگ است، تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال تحت عنوان "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" توسط مقام معظم رهبری، پارک علم و فناوری آمادگی همکاری با جهاددانشگاهی در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر را دارد.

 رئیس پارک علم و فناوری استان همدان اعلام کرد: پارک علم و فناوری به دنبال تعامل با جهاددانشگاهی است تا بتوانیم در توسعه اقتصادی دانش بنیان استان همدان مؤثر باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان خاطرنشان کرد: پارک های علم و فناوری بسیار مهم وابسته به جهاددانشگاهی در کشور هستند که فعال بوده و در حوزه شرکت های داروسازی در حال فعالیت‌اند همچنین یکی دیگر از فعالیت های مهم پژوهشکده رویان است که امیدواریم با همکاری پارک علم و فناوری و جهاددانشگاهی به دستاوردهای بزرگی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان انتظار می رود از پتانسیل و ظرفیت های موجود استفاده شود تا به زیست بوم نوآوری نخبگان در معنای واقعی دست یابیم، اظهار کرد: تاکنون در استان همدان اقدامات و ارتباط مؤثری بین نهاد جهاددانشگاهی و مجموعه پارک علم و فناوری نبوده است و ما به دنبال تعامل هستیم تا در توسعه اقتصادی دانش بنیان استان همدان بتوانیم مؤثر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه