English

آمار بیماران سرپایی و بستری با علایم کرونا در کرمانشاه صفر شد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه آمار بیماران سرپایی و بستری با علایم کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان صفر شد، گفت: اما ۹ شهر کرمانشاه در وضعیت زرد قرار گرفته اند.

آمار بیماران سرپایی و بستری با علایم کرونا در کرمانشاه صفر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه آمار بیماران سرپایی و بستری با علایم کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان صفر شد، گفت: این در این حالی است که روز گذشته این تعداد ۷۶ نفر بود.

حامد بهرامیان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته فوتی بر اثر کرونا در استان کرمانشاه نداشتیم، افزود: مجموع جان‌ باختگان ناشی از کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۴۲ نفر است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۴۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز قبل ۲ نفر کمتر است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از این تعداد ۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و حال سه نفر هم وخیم است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آمار بیماران بستری جدید مبتلا به کرونا در استان هشت نفر است و سه نفر هم از بیمارستان ترخیص شدند.

۹ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید(جمعه۳۱ تیرماه) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های رنگ زرد کرونایی استان به ۹ شهر افزایش یافت.

بهرامیان افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، صحنه، روانسر، کنگاور، هرسین، سنقروکلیایی، اسلام‌آباد غرب و دالاهو از ۳۱ تیرماه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، جوانرود، قصرشیرین، پاوه و ثلاث‌باباجانی هم از امروز در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی قبلی (جمعه ۲۴ تیرماه) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، صحنه، روانسر، کنگاور و هرسین در وضعیت زرد و شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، ثلاث‌باباجانی، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، دالاهو، قصرشیرین و سنقروکلیایی هم در وضعیت آبی قرار داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه