English

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسن ابراهیمی:

مردمی بودن نقطه قوت جشنواره انبه و یاسمین گل است

امام جمعه میناب مردمی برگزار شدن جشنواره انبه و یاسمین گل را نقطه قوت این جشنواره خواند و افزود: توجه به شعار سال و تمرکز بر مباحث اقتصادی از دیگر نکته‌های مثبت این جشنواره بود.

مردمی بودن نقطه قوت جشنواره انبه و یاسمین گل است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسن ابراهیمی امام‌جمعه میناب در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل، ضمن تقدیر از تلاش‌گران حوزه فرهنگ این شهرستان، گفت: نیازهای انسان بسیار متعدد و زمان محدود است، باید از زمان برای شادکامی انسان‌ها استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: بنا به گفته امام کاظم (ع) مؤمنان باید زندگی خود را به ارتباط و مناجات با خدا، امرارمعاش و کسب‌وکار، دید و بازدید و ارتباط با انسان‌ها و لذات غیر حرام تقسیم کنند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین‌ ابراهیمی افزود: اگر این چهار بخش در زندگی هر انسانی تأمین بشود یا ساعات زندگی خود را به‌گونه‌ای تنظیم کند که در هیچ‌کدام از بخش‌ها کوتاهی نکند، این انسان تبدیل به یک فرد شادکام و خوشبخت خواهد شد.

وی ضمن اشاره اینکه برخی از قسمت‌های جشنواره انبه و یاسمین گل از نکات بسیار جالبی برخوردار بود، عنوان کرد: ما همه شکرگزار نعمات خداوند مهربان هستیم و در این جشنواره همه مردم دورهم جمع شده‌اند تا از خداوند  و نعمت‌های موجود در شهر میناب تشکر کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره مصادف با ایام شادی اهل‌بیت پیامبر بود، گفت: توجه به شعار سال و تمرکز بر مباحث اقتصادی از نکته‌های مثبت این جشنواره است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین‌ ابراهیمی مردمی برگزار شدن این جشنواره را بسیار مهم و مثبت و نقطهی قوت آن خواند و افزود: در واقع مردم برگزارکننده این جشنواره بودند و سعی کردند تا آداب‌ و رسوم خود را معرفی کنند.

وی با بیان اینکه هیچ‌کدام از مردم و مسئولان معصوم نیستند، عنوان کرد: قطعاً مانند سال‌های گذشته، این جشنواره دارای اشکالاتی بوده است ولی برخی از این اشکالات در این دوره از جشنواره مرتفع شد.

بیشتر بخوانید:

هشتمین جشنواره انبه و یاسمین گل میناب آغاز به کار کرد

امام‌جمعه میناب اظهار داشت: توقع و انتظار داریم اگر قرار بر این شد سال آینده هم این جشنواره برگزار شود، اشکالاتی که در این دوره از جشنواره وجود داشت کاهش پیدا کند.

وی در پایان ضمن تاکید بر این که لذت جویی و شادی یکی ویژگی‌هایی است که خداوند در وجود انسان قرار داده، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند مانع از این لذات انسانی بشود و نباید اقدامات مثبت با یک خطا یا اشتباه نادیده گرفته شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه