English

پلمپ کشتارگاه شهرداری بردسکن

دادستان بردسکن بیان کرد: بار‌ها به شهرداری و پیمانکار برای رفع نواقص کشتارگاه تذکراتی داده شده است، ولی تاکنون نسبت به رفع آن اقدامی صورت نگرفته است.

پلمپ کشتارگاه شهرداری بردسکن

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباس درودی نیا دادستان بردسکن عنوان کرد: به هیچ وجه کشتارگاه وضعیت خوبی ندارد و به عنوان مدعی العموم حفظ سلامت مردم برای ما از همه چیز مهم‌تر است و تا زمانی که مشکلات کشتارگاه رفع نشود پلمپ خواهد بود.

درودی نیا این سخنان را با حضور سرزده از کشتارگاه این شهر به همراه رئیس پلیس امنیت عمومی و رئیس دامپزشکی این شهرستان اظهارکرد و ادامه داد: دراین رابطه پرونده قضایی برای شهردار و پیمانکار در دادسرا تشکیل شده است و باید پاسخ گو باشند.

حسین محمدیان رییس شبکه دامپزشکی بردسکن هم در این بازدید متذکر شد: بار‌ها به شهرداری و پیمانکار برای رفع نواقص کشتارگاه تذکراتی داده شده است، ولی تاکنون نسبت به رفع آن اقدامی صورت نگرفته است .

محمدیان تصریح کرد: نیاز بردسکن به یک کشتارگاه صنعتی ضروری است و شهرداری باید با تشویق بخش خصوصی نسبت به این مهم اقدام کند چرا که با این وضعیت تنها کشتار دام بردسکن و روستای ابراهیم آباد در کشتارگاه نظارت می‌شود و در دیگر مراکز بخش‌ها و روستا‌ها بر کشتاردام هیچ نظارتی نمی‌شود.

رییس شبکه دامپزشکی بردسکن تاکید کرد: کشتارگاه بردسکن بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و علی رغم اینکه شهرداری اقداماتی را برای رفع نواقص کشتارگاه انجام داده است، ولی کشتاربه صورت سنتی انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه