English

حسن بهرام‌نیا:

ضابطه مند کردن کشتارگاه های دام در استان یک امر ضروری است

استاندار ایلام در دیدار نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور گفت: نفش و اهمیت دامپزشکی بر سلامت و زندگی مردم انکارناپذیر است.

ضابطه مند کردن کشتارگاه های دام در استان یک امر ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا در این دیدار که رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و مدیرکل دامپزشکی استان نیز حضور داشت ضمن تاکید بر نفش و اهمیت دامپزشکی بر سلامت و زندگی مردم اظهار داشت: از عمده وظایف سازمان دامپزشکی رساندن غذای سالم از نظر بهداشتی و شرعی به دست مردم است و در این راستا پایش و نظارت بر کشتارگاه ها حائز اهمیت است.

استاندار ایلام در ادامه یکی از موضوعات مهم را بحث مشکل تامین علوفه دامها عنوان کرد و گفت: در این راستا متولیان باید پیگیری کنند تا مشکل دامداران که قشر مولدی هستند حل شود.

بهرام نیا در ادامه ضابطه مند کردن کشتارگاه در استان را ضروری عنوان کرد و گفت: بایست به گونه ای عمل شود که هم کسی بیکار نشود و هم موضوع بهداشت و سلامت غذایی مردم به نحو احسن در نظر گرفته شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های استاندار ایلام در توجه به حوزه دامپزشکی استان گفت: سازمان دامپزشکی یک سازمان کاملا تخصصی است که ماموریت های سنگینی را انجام می دهد، که می توان به سلامت دام، طیور و بهداشت جایگاه و نیز سلامت غذای مردم اشاره نمود که غفلت از آن آثار مخرب عظیم بهداشتی، اقتصادی واجتماعی را در پی دارد.

وی افزود: ماموریت مهم ومقدس دیگرسازمان دامپزشکی موضوع تضمین حلیت و طهارت غذاهای با منشاء دامی است که در سلامت روان مردم مومن نقش مهمی دارد که می بایست بدان توجه ویژه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه