English

مهدی ابراهیم زاده:

مه ولات در سال جاری، پنج هزار تن گوشت قرمز و سفید تولید کرده است

رییس شبکه دامپزشکی مه‌ولات در خراسان رضوی بیان کرد: گوشت سفید تولید شده حاصل کشتار مرغ گوشتی و گوشت قرمز تولید شده نیز حاصل کشتار دام سبک، دام سنگین و شتر مرغ است.

مه ولات در سال جاری، پنج هزار تن گوشت قرمز و سفید تولید کرده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی ابراهیم زاده رییس شبکه دامپزشکی مه‌ولات استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: امسال چهار هزار و ۸۸۸ تن گوشت سفید و قرمز با نظارت بهداشتی در کشتارگاه های دام و طیور این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

ابراهیم زاده در ادامه این خبر اضافه کرد: از این مقدار گوشت تولید شده چهار هزار و ۷۷۰ تن گوشت سفید و ۱۱۸ تن گوشت قرمز بوده است.

رییس شبکه دامپزشکی مه‌ولات ادامه داد: گوشت سفید تولید شده حاصل کشتار ۲ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۴۴ قطعه مرغ گوشتی و گوشت قرمز تولید شده نیز حاصل کشتار  هزار و ۴۷۷ راس دام سبک، ۳۲۳ راس دام سنگین و ۲۹ قطعه شتر مرغ است.

وی همچنین تصریح کرد: ناظران بهداشتی دامپزشکی مستقر در کشتارگاه از ابتدای امسال هشت هزار و ۷۵۰ قطعه مرغ غیر قابل مصرف در مجموع به وزن ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلو گرم را به دلیل بیماریهای مختلف، لاغری مفرط و سایر عوامل بیماری زا از چرخه مصرف حذف کردند.

ابراهیم زاده در خاتمه اظهار کرد: شهروندان گوشت قرمز و سفید مورد نیاز خود را باید از فروشگاه‌های مورد تایید دامپزشکی و با مشاهده تاریخ تولید و انقضا خریداری و مصرف کنند و در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه