English

کشف ۲ تن فرآورده خام دامی ناسالم در شهرک مسکن شهر کرمانشاه

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از کشف و ضبط بیش از دو تن انواع فرآورده خام دامی ناسالم در کرمانشاه خبر داد.

کشف 2 تن فرآورده خام دامی ناسالم در شهرک مسکن شهر کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر علیرضا امیری افزود: این مقدار فرآورده خام دامی ناسالم در جریان بازرسی تیم‌های نظارتی متشکل از دستگاه‌های ذی‌ربط با محوریت دامپزشکی در منطقه شهرک آبادانی مسکن شهر کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: در این بازرسی که منجر به کشف 2 تن فرآورده خام دامی ناسالم در کرمانشاه شد، علاوه بر اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی، تیم‌هایی از تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، محیط‌زیست، اماکن نیروی انتظامی و اصناف نیز حضور داشتند.

او گفت: عمده‌ترین فرآورده کشف‌شده در این بازرسی گوشت قرمز حاصل از کشتار غیرمجاز بود.

کشف 2 تن فرآورده خام دامی ناسالم در شهرک مسکن شهر کرمانشاه

گوشت از پیش چرخ شده نخرید

امیری همچنین بابیان اینکه مقداری زیادی گوشت چرخ شده آماده نیز در این بازرسی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: گوشت باید در حضور مشتری چرخ شود و مردم حتماً از خرید گوشت از پیش چرخ شده خودداری کنند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه بابیان اینکه تشدید نظارت‌های بهداشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: این نظارت‌ها در تمام شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

امیری با اشاره به حضور قاضی همراه اکیپ، از برخورد جدی قضایی با افراد متخلف هم خبر داد و به مردم توصیه کرد فرآورده خام دامی موردنیاز خود را حتماً از مراکز مجاز و معتبر تهیه‌ کنند.

وی گفت: مردم باید هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به مهر و برچسب دامپزشکی توجه کنند و هرگونه تخلف بهداشتی را با تلفن 1512 یا سامانه پیامکی 100010001512 در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه