English

آیت‌الله سید احمد علم الهدی:

کسانی‌که اهل تبیین هستند باید جهاد کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: جایی که با دین مطابق نیست باید رسما انتقاد کرد و جایی که منطبق است، باید برای مردم توجیه و تثبیت شود.

کسانی‌که اهل تبیین هستند باید جهاد کنند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: کسانی‌که اهل تبیین هستند باید جهاد کنند، جهاد مقابله با دشمن است و خسارت جان و مال و آبرو به همراه دارد، در مسیر تبیین باید اینها را فدا کرد.

آیت‌الله علم الهدی این سخنان را در گردهمایی مجمع خطبای خراسان ابراز کرد و ادامه داد: مقابله با فضاهای موجودی که دشمنان می‌سازند و مقابله با ارزش گذاریهای ناهنجاری که دشمنان در عرصه‌های تبلیغاتی و رسانه ای بوجود می‌آورند و برخورد با تمام منکرات شرعی که واجبات الهی را به نقطه انهدام می‌رساند و محرمات الهی را مشروعیت می‌دهد، جهاد تبیین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: باید در این عرصه بی پروا وارد شد و با توکل به خدا از هیچ چیز نترسید و اگر در مقابل چشم مردم نسبت به مبانی اعتقادی یک جریان ملموس واکنش نشان ندهیم، طبیعی است که مساله برای مردم جا نمی افتد.

وی تصریح کرد: جایی که با دین مطابق نیست باید رسما انتقاد کرد و جایی که منطبق است، باید برای مردم توجیه و تثبیت شود و در عرصه زندگانی یک مومن، اگر وی تردیدی در توحید و وحی نداشته باشد اما اهل جهاد نباشد، مومن بودن او مورد سوال است.

آیت‌الله علم الهدی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: عالم و روحانی ضد انقلاب نداریم اما انقلابی و غیر انقلابی داریم. از نظام و انقلاب باید حمایت کنیم و نقد هم سرجای خودش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه