English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده مطرح کرد؛

برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در ۲۵ کشور

نماینده ولی‌فقیه هرمزگان عنوان کرد: امسال برنامه های برون مرزی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در 25 کشور در سطح جهان برگزار می شود.

برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در 25 کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه هرمزگان ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس با اشاره به برگزاری نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) دراین شهرستان، عنوان کرد: امسال برنامه های برون مرزی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در 25 کشور در سطح جهان برگزار می شود.

وی در راستای اینکه این کنگره برکات فراوانی دارد، تشریح کرد: مردم هرمزگان میزبان کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) هستند و این افتخاری است که هرمزگان میزبان این کنگره برجسته باشد.

وی در خصوص اینکه ملت های دیگر می‌دانند که کسانی که به هیچ عهد و قانونی پایبند نیستند، قابل‌ اعتماد و مذاکره نیستند، اضافه کرد: مذاکره زیر فشار حداکثری به‌هیچ‌وجه ثمره‌ای ندارد و آمریکایی‌ها تنها به دنبال اهداف خود در این شرایط هستند.

وی در بخشی از سخنان خود، ادامه داد: مردم باید مشارکت خود را در این جهت افزایش دهند تا در روز برگزاری کنگره امام سجاد(ع) فرهنگ آزادی زندانی را اجرا کرده و سال‌به‌سال در راستای پیشرفت این رویه قدم بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه جهاد دری از درب‌های بهشت است که به روی بندگان مخلص خداوند گشوده می‌شود، ادامه داد: هفته دفاع مقدس مایه فخر و افتخار ملت ایران است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس منشأ عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی است، زیرا با مقوله جهاد عجین شده است.

 امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه صحبت‌هایی برای راه‌اندازی مرکز تخصصی صحیفه شناسی در شهر قم ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: توافقاتی در این خصوص صورت گرفته تا ارتباط کنگره امام سجاد(ع) با سایر کشورهای جهان بیشتر شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده اضافه کرد: بخش عمده مشکلات مردم در مباحث قضایی به عدم شناخت مردم از حقوقشان بازمی‌گردد، گاهی حق پایمال می‌شود زیرا فرد به حقوق خودآگاه نبوده و توان گرفتن وکیل ندارد و در مقابل دیگری که وکیل خبره‌ای را در اختیار دارد، حقوق خود را تضییع‌ شده می‌بیند.

وی با عنوان اینکه ما می توانیم روحیه جهادی را گسترش دهیم، ادامه داد: فرهنگ جهاد با الهام از دفاع مقدس باید همواره وجود داشته باشد و برای پایداری این فرهنگ در هرشرایطی تلاش کنیم تا این فرهنگ را نسل به نسل منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری پیش از مذاکرات برجام، بارها گفته‌اند که مردم می‌دانند مذاکره با آمریکا سودی ندارد، عنوان کرد: کشور ایران خود به تنهایی می تواند از پس مشکلاتش بر آید و قطعا" با مذاکره با آمریکا مشکلات کشورمان حل شدنی نیستند زیرا مذاکره و صلح با کسانی که منطق مذاکره را ندارند کاری بیهوده است.

وی با بیان اینکه وکلا و قضات باید در مساجد حاضر شده و به مردم مشورت دهند تا این‌چنین شاهد پایمال شدن حقوق قضایی مردم نباشیم، خاطرنشان کرد: چنین اقدامی را می‌توان کار جهادی دانست که انتظار آن را از سایر مسئولین و آحاد جامعه چون پزشکان می‌طلبم.

وی در پایان با توجه به نزدیک شدن به اغاز سال تحصیلی جدید، گفت: کودکان نیازمندی هستند که مراجعات فراوانی به دفتر بنده می‌کنند که در تهیه لباس فرم و لوازم‌التحریر با مشکل مواجه هستند که باید مؤمنین از چنین فرصتی استفاده کنند و دل کودکان نیازمند را شاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه