English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد؛

ارائه دستورالعمل نکات ایمنی ویژه ماه محرم به هیأت‌های مذهبی در اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ارائه دستورالعمل نکات ایمنی ویژه ماه محرم به هیأت های مذهبی در اصفهان خبر داد.

ارائه دستورالعمل نکات ایمنی ویژه ماه محرم به هیأت‌های مذهبی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر گفت: امسال طبق روال سال‌های گذشته دستورالعملی از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان طراحی و در اختیار نمایندگان هیأت‌های مذهبی شهر اصفهان قرار داده شده است تا نسبت به رعایت نکات ایمنی درخصوص برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم مطلع باشند.

او افزود: در جلسه ای که با حضور نمایندگان هیأت‌های مذهبی شهر اصفهان، معاون آموزش، پیشگیری و ایمنی سازمان آتش نشانی و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد، دستورالعمل مذکور در قالب یک بروشور ارائه شد.

به گفته مطلبی، تمامی هیأت‌های مذهبی موظف شده اند تا جهت بازرسی دقیق از وضعیت ایمنی محل برگزاری مراسم مذهبی با ایستگاه‌های آتش نشانی در هر منطقه مرتبط شوند.

این مقام مسئول تأکید کرد: تمامی موارد مطرح شده در چک لیست بازرسان سازمان آتش نشانی باید در محل برگزاری مراسم لحاظ شده باشد تا مجوز برگزاری از سوی سازمان آتش نشانی صادر شود.

ویخاطرنشان کرد: در ایام ماه محرم نیز مأموران سازمان آتش نشانی هر شب به گشت زنی در اطراف مراسم عزاداری در نقاط مختلف شهر می‌پردازند تا در صورت لزوم نسبت به تأمین ایمنی مراسم اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ساخت تیزرهای تبلیغاتی جهت انتشار در صدا و سیما و فضای مجازی، استفاده از ظرفیت تبلیغات در سطح شهر و تعامل با اصحاب رسانه در راستای آگاه سازی شهروندان و هیأت‌های مذهبی را از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی در آستانه ماه محرم دانست و خبر داد: این اقدامات با رویکرد ارائه آموزش‌های لازم درباره هرچه بهتر و ایمن تر برگزار کردن مراسم عزاداری در سطح شهر انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه