English

شهردار اصفهان:

نام آتش نشان به انسان احساس امنیت و آرامش می دهد

شهردار اصفهان گفت: نفس وجود آتش نشان به انسان احساس امنیت و آرامش می دهد زیرا هر اتفاقی که رخ می دهد حضور این عزیزان ایجاد آرامش برای شهروندان می کند.

نام آتش نشان به انسان احساس امنیت و آرامش می دهد

به  گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم زاده به مناسبت 7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی با حضور در مرکز ستاد فرماندهی و عملیات آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن تبریک این روز به پرسنل خدوم آتش نشانی یکی از اصلی ترین نیازهای انسان و هر جامعه ای را احساس امنیت ذکر کرد و گفت: بخشی از این احساس امنیت به خدمات آتش نشانی بازمی گردد؛ نفس وجود آتش نشان به انسان احساس امنیت و آرامش می دهد زیرا هر اتفاقی که رخ می دهد حضور این عزیزان ایجاد آرامش برای شهروندان می کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم زحمتکشان آتش نشان مانند گذشته بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند، تصریح کرد: حضورم در مرکز فرماندهی و ستاد عملیات آتش نشانی شهرداری اصفهان به دلیل تبریک روز آتش نشان و خسته نباشید به این عزیزان و همچنین کسب اطلاع از آخرین وضعیت این ستاد و اتاق فرماندهی تجهیز شده آن بود.

شهردار اصفهان امکانات این مرکز را بی نظیر خواند و ادامه داد: اتاق فرماندهی آتش نشانی شهرداری اصفهان مجهز به انواع ابزار رصد برای اتفاقات شهر و امکان فرماندهی در کمترین زمان ممکن و مدیریت حوادث است. 

وی تاکید کرد: تا حد زیادی مطالبات پرسنل آتش نشانی پرداخت و مشکلات نیروهای آتش نشان برطرف شده است، بخشی از مطالبات آتش نشانان به نوع و شکل قراردادها بازمی گردد که این موارد باید بررسی شده و آن چیزی که به سود پرسنل است اتفاق بیافتد.    

قاسم زاده با بیان اینکه سازمان آتش نشانی یک سازمان متفاوت با کارکرد ایجاد ایمنی و آسایش در شهر است، افزود: نیروهایی که وظیفه ایجاد این ایمنی و آسایش را برای شهروندان دارند باید خودشان نیز در شغل خود احساس آرامش درونی و امنیت شغلی داشته باشند.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به برطرف شدن مطالبات نیروهای آتش نشان، تاکید کرد: نیروهای آتش نشان منشاء احساس امنیت و ایمنی در شهر و میان شهروندان هستند که لازم است در ابتدا خود این عزیزان احساس آرامش داشته باشند. 

شهردار اصفهان (2)

*رشادت های آتشنشان شهید تا ابد در خاطر این شهر می ماند

شهردار اصفهان در ادامه بازدید خود در منزل شهید آتش نشان عزیزالله اکبری حضور پیدا کرد و ضمن دیدار و دلجویی از خانواده این شهید بر رفع مشکلات این خانواده، تاکید کرد.

قاسم زاده در این دیدار خطاب به خانواده شهید آتش نشان، اظهار کرد: خوشحالم با خانواده ای دیدار می کنم که فرزند آنها جان خود را در راه آسایش و ایمنی شهروندان فدا کرده است.   

وی تصریح کرد: گاهی ممکن است بابت این شهادت غصه خورده و اندهگین شویم اما باید بدانیم در دیدگاه کلان، زندگی کسانی که اینگونه از بین ما می روند در بین ما بسیار ماندگارترند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه آقای اکبری در خاطره و ذهن این شهر و در شناسنامه شهرداری ماندگار شد، گفت: نام آقای اکبری برای همیشه در تاریخ شهرداری ثبت و ضبط شده و تا جهان باقی است از نام ایشان همواره به عنوان یک قهرمان یاد خواهد شد.

این مقام مسئول شهری تاکید کرد: خانواده این شهید باید بابت چنین جوان و پدر دلاوری به خود ببالد، امیدوارم بتوانیم قدردان زحمات این جوانان بوده و برای مردم کاری کنیم که شایسته آن هستند.     

گفتنی است به مناسبت 7 مهر روز آتش نشانی یگان های خودرویی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با فرمان شهردار اصفهان رژه و مانور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی