English

تجدید میثاق شهردار جدید اصفهان با شهدا در اولین روز کاری؛

شهردار اصفهان به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، صبح امروز در اولین روز کاری خود با حضور در گلستان شهدای اصفهان با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

تجدید میثاق شهردار جدید اصفهان با شهدا در اولین روز کاری؛

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم زاده شهردار اصفهان به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر با مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گلستان شهدای اصفهان تجدید میثاق و به آنان ادای احترام کرد.

مزار شهدای والامقام آیت الله شمس آبادی، آیت الله اشرفی اصفهانی، شهدای پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندهان رشید دفاع مقدس از جمله شهیدان خرازی و کاظمی و دیگر شهدای گرانقدر از جمله شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع سلامت از جمله نقاطی بود که شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور بر سر مزار مطهر آنان با نثار گل و قرائت فاتحه، تجدید میثاق و به آنان ادای احترام کردند. 

در ادامه، حضور بر سر مزار حاج آقا رحیم ارباب و استاد علی اکبر پرورش و همچنین حضور بر سر مزار همرزمان شهید و ادای احترام به مقام شامخ آنان، از بخش های بعدی تجدید میثاق شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برنامه امروز بود.

شهردار اصفهان با اشاره به این حضور، اظهار کرد: در اول صبح نخستین روز کاری خود به گلستان شهدا آمدیم تا با استمداد طلبیدن از روح مطهر این عزیزان کار خود را آغاز کنیم.

علی قاسم زاده تصریح کرد: به این مکان مقدس آمدیم تا بگوییم پیرو راه شهدا هستیم و امید داریم تا در نهایت در مقابل این شهدای عزیز شرمنده نباشیم.   

گلستان شهدا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه