English

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد:

پاساژ شکری در چهارباغ عباسی باید به سرعت پلمب شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساختمان پاساژ شکری در محدوده چهارباغ عباسی قدمت زیادی دارد و اکنون با تشدید آسیب‌پذیری این سازه، ضابط قضایی باید هرچه سریع‌تر برای پلمب این پاساژ اقدام کند.

پاساژ شکری در چهارباغ عباسی باید به سرعت پلمب شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر بیان داشت: در سالیان گذشته گزارش‌هایی در مورد آسیب‌پذیری یکی از پاساژهای قدیمی به نام پاساژ شکری در محدوده چهارباغ عباسی به مراجع مربوطه ارائه داده بودیم و اکنون با تشدید آسیب‌پذیری این سازه، ضابط قضایی باید هرچه سریع‌تر برای پلمب این پاساژ اقدام کند.

وی با بیان اینکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید نسبت به ایمن‌سازی و نوسازی این ساختمان اقدام شود، تأکید کرد: طی دو روز گذشته گزارشی مبنی بر ترک برداشتن سقف ورودی پاساژ به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ارسال شده است.

به گفته مطلبی کارشناسان این سازمان پس از مراجعه و بررسی شرایط موجود این پاساژ، اخطارهای لازم را به کسبه دادند و نوار خطر برای جلوگیری از ورود شهروندان در آنجا کشیده شده است.

کسبه هشدارها را جدی نگرفته اند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم این هشدارها و اقدامات، برخی از کسبه همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و وضعیت پاساژ به همان شکل قبلی است.

وی با تأکید بر اینکه در سال‌های گذشته گزارش‌هایی در مورد آسیب‌پذیری پاساژ شکری به مراجع مربوطه ارائه داده بودیم، گفت: بار دیگر اخطارهای لازم به کسبه این پاساژ داده شده است که البته تعطیل شدن و پلمب کامل آن برعهده ضابط قضائی است.

به گفته مطلبی، روز گذشته از سوی سازمان آتش نشانی اصفهان پیگیری‌های لازم جهت پلمب پاساژ در ارتباط با ضابط قضائی انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه