English

کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک در نیشابور خبر داد و گفت: با حضور ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر هویت راننده مشخص و پس از هماهنگی با مقام قصایی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک در نیشابور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ  علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در خبری اعلام کرد: دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک شهرستان نیشابور.

سرهنگ حسینعلی زاده ادامه داد: افسر گشت پلیس راهنمایی و رانندگی پس از پایان شیفت خدمتی در حین مراجعه به خانه متوجه واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در مسیر کمربندی تقاطع امام رضا(ع) شهر نیشابور شده که به دلیل احساس مسئولیت و تعهد بلافاصله وارد عمل می شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور متذکر شد: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس، در حالی که سه عدد پلاستیک مشکی را با خود حمل می کرد از خودروهای عبوری درخواست کمک و قصد سوار شدن به یک خودرو سواری را داشت که این افسر وظیفه شناس فرمان ایست صادر می کند.

وی همچنین اضافه کرد: در ادامه راننده خودرو به ناچار از سوار شدن بر خودرو منصرف و با رها کردن پلاستیک ها متواری می شود که با بررسی پلاستیک ها و محتویات داخل آن مشخص شد که داخل آن ها تریاک بود که بلافاصله مراتب را به مرکز ۱۱۰ منعکس و ضمن درخواست کمک، اقدام به تسهیل و هدایت خودروهای عبوری می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در ادامه اظهار کرد: با حضور ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه  با موادمخدر هویت راننده مشخص و پس از هماهنگی با مقام قصایی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده تاکید کرد: از اقدام به موقع این افسر وظیفه شناس در کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک از داخل پلاستیک ها و معرفی متهم به مراجع قضایی تقدیر می نماییم و کارکنان انتظامی در هر شرایطی آماده ایثار و جان فشانی هستند و شهدا و جانبازان این نیرو گواه و تاییدی بر موصوع می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی