English

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح موتورسیکلت در مازندران

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری دو سارق مسلح که اقدام به اعمال مجرمانه کرده بودند، خبر داد و گفت: سارقان مسلح موتورسیکلت در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

دستگیری سارقان مسلح موتورسیکلت در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از شهروندان در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارقان که به وسیله خودرو پژو 405 و پراید اقدام به سرقت مسلحانه از شهروندان در شهرستان مرکز استان می کردند، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی اطلاعاتی محل اختفاء و پناهگاه مجرمان را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در ساعت اولیه بامداد روز گذشته، کارآگاهان پلیس آگاهی استان در قالب سه تیم عملیاتی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه، موفق به دستگیری دو سارق مسلح در یکی از شهرستان های استان همجوار شدند.

وی از کشف 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه متعلق به مالباختگان، به همراه آلات و ادوات جرم سارقان شامل بر "افشانه فلفلی، سلاح شکاری، تبر و قمه" خبر داد و خاطرنشان ساخت: این افراد در اقدامات تخصصی اطلاعاتی اولیه با توجه به وجود ادله و شواهد موجود، به سرقت های مسلحانه خود در سطح استان اعتراف کردند.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه متهمان با هماهنگی قضائی تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفته اند، گفت: تحقیقات پلیس تا شناسایی و دستگیری سایر همدستان این سارقان مسلح همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه چنین اقدامات مجرمانه از سوی سارقان علاوه بر ایجاد خسارت به مردم باعث ایجاد رعب و وحشت در بین هموطنان می شود، ضمن توصیه به رعایت هشدارهای پلیسی اعلام داشت: شهروندان در ترددهای شبانه، هرگونه موارد مشکوک را از طریق  110 یا نزدیک ترین کلانتری به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه