English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

انهدام ۳ باند سرقت مسلحانه در اصفهان/ اعتراف متهمین به ۸ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام 3 باند سرقت مسلحانه و کشف 18 میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

انهدام 3 باند سرقت مسلحانه در اصفهان/ اعتراف متهمین به 8 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی تریلر کشنده حامل20 تُن و 700 کیلو تیرآهن در یکی از محورهای استان اصفهان موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت و در نهایت با اشرافیت و رصد هوشمندانه متهمان، اعضای باندی 4 نفره که همگی دارای سابقه کیفری بودند دستگیر شدند.

وی از دستگیری مالخری که اقدام به خرید محموله تیرآهن از سارقان کرده بود خبر داد و گفت: ارزش این محموله برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 3میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به دستگیری اعضای باند 9 نفره که در زمینه سرقت مسلحانه خودرو، اماکن، مغازه و احشام فعالیت می کردند اشاره کرد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 8 فقره سرقت معترف شدند که برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه از مخفیگاه های این متهمان نیز بالغ بر 12میلیارد و 500 میلیون ریال است.

سردار هاشمی فر در ادامه گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعضای باند 3 نفره ای که اقدام سرقت مسلحانه از یک منزل و یک باغ کرده بودند هم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد قابل توجهی اموال مسروقه به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: همچنین ماموران پلیس اطلاعات استان در طرحی مشترک با همکاری ماموران پلیس اطلاعات شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون موفق شدند باند 3 نفره ای که اقدام به قاچاق سلاح به استان می کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از این باند 33 قبضه سلاح شامل 23 قبضه اسلحه شکاری و 10 قبضه اسلحه کلت جنگی کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه