English

کشاورز در بازدید از مراحل آماده سازی تعمیرات خط سراسری:

تعمیرات در کمترین زمان ممکن انجام می شود/مردم ایلام و چوار نگران قطعی گاز نباشند

سرپرست شرکت گاز استان ایلام از مراحل آماده‌سازی تجهیزات و امکانات برای انجام تعمیرات خط لوله سراسری گاز بازدید کرد و گفت: مشترکین خانگی در شهرستان های ایلام و چوار نگران قطعی گاز نباشند.

تعمیرات در کمترین زمان ممکن انجام می شود/مردم ایلام و چوار نگران قطعی گاز نباشند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمود کشاورز در بازدید از محل اجرای تعمیرات اضطراری خط لوله سراسری گاز افزود: مراحل آماده‌سازی محل، تاُمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز و اعزام نیروهای متخصص توسط منطقه ۷ شرکت انتقال گاز صورت گرفته و همکاران ما در شرکت انتقال گاز تلاش خواهدکرد که این تعمیرات در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی اظهار داشت: اگرچه در ساعت ۲۲:۰۰ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه، گاز ورودی به خط لوله چوار-ایلام قطع می‌شود ولی ذخیره گاز موجود در طول مسیر ۱۱ کیلومتری این خط تا ظهر روز سه‌شنبه برای مصرف عادی مشترکین خانگی شهرستانهای چوار و ایلام کافی است.

سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: در صورت رعایت حداکثر صرفه‌جویی توسط شهروندان و نیز با قطع گاز صنایع پرمصرف و جایگاههای cng در عصر دوشنبه توسط همکاران ما، ساعات گاز‌دار بودن مشترکین خانگی بیشتر خواهد‌شد و انتظار می رود با مدیریت و کنترل مصرف گاز تا پایان تعمیرات مذکور، گاز مشترکین خانگی قطع نشود.

کشاورز فزود: در صورت طولانی‌تر شدن زمان تعمیرات یا عدم صرفه‌جویی در مصرف گاز توسط مشترکین، زمان احتمالی قطع گاز محدود و حداکثر و از چند ساعت بیشتر نخواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه